måndag 9 augusti 2010

Från Sjö tilll Fastland:)

Sitter i min nörd-hörna i rummet och spelar lite:)
Blev en mysig dag ute i stugan med Sis, Benita och min älskade Fia :)<3

Eller som Fia hade sagt: Rapparn(Sis), Fiskhuvudet(Benita) och Kapten Krok(Jag) men vad fick Fia för namn??

Kommer på ett nu, hmm, mästerfiskarn! :P (Babe skrev det nyss xD)
Det började ju väldigt bra, stod i ca 20-25 minuter i försök att öppna dörren, vi alla försökte allt vad vi kunde men det gick fan inte! :S Så när jag hörde röster av att ge upp så gjorde jag ett försök till, och snälla skratta inte, jag vred nyckeln åt andra hållet och gick in :P

Men  det blev en jättebra dag med Fiskande och grillning:) Jag fick nästan upp en lite ful fan, Fia fick nästan också upp en :P
Sis fick upp en liiiten jävel och Benita hade turen att få upp 4.5 fiskar!! :P
Men jag får tacka för en skojjjig dag:)
Men nu blir det att nöta vidare och sedan försöka kolla klart andra halvan av SW: Episode 2 !!

Chill Out Punks!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar